marți, 22 septembrie 2015

Revenire

Dupa o linistita perioada de tacere, din punctul meu de vedere, am avut curiozitatea sa parcurg mediul online pentru a ma reacorda cu ... lumea (caci, pret de o saptamana, nu am prea avut acces la calculator) chiar daca, sporadic, am mai prins din stirile media. Si recunosc, nu am simtit vreun disconfort.

M-am apucat, deci, sa "rasfoiesc" stirile postate pe diferitele site-uri pe care le urmaresc regasind, asa cum e  normal, "evenimente bomba" si manipulari sau, pur si simplu, stiri brute care te pun pe ganduri.
Dintre toate, m-a pus pe ganduri o pagina interesanta, cu multe conotatii si conexiuni, a Agerpres: pagina externa.

Cum astazi nu mi-am propus, insa, altceva decat o revenire la gandurile mele care, normal, nu s-au "odihnit", voi lasa orice abordare pe alta data si redau, spre amintire, versurile unei poezii ... cu tematica:

"Vezi, rândunelele se duc,
Se scutur frunzele de nuc,
S-aşează bruma peste vii -
De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?

O, vino iar în al meu braţ,
Să te privesc cu mult nesaţ,
Să razim dulce capul meu
De sânul tău, de sânul tău!

Ţi-aduci aminte cum pe-atunci
Când ne primblam prin văi şi lunci,
Te ridicam de subsuori
De-atâtea ori, de-atâtea ori?

În lumea asta sunt femei
Cu ochi ce izvorăsc scântei...
Dar, oricât ele sunt de sus,
Ca tine nu-s, ca tine nu-s!

Căci tu înseninezi mereu
Viaţa sufletului meu,
Mai mândră decât orice stea,
Iubita mea, iubita mea!

Târzie toamnă e acum,
Se scutur frunzele pe drum,
Şi lanurile sunt pustii...
De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?"
(http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/decenuvii.php)

O toamna frumoasa, plina de zile linistite ("vorba" unui videoclip recent lansat) !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu