joi, 13 decembrie 2012

Imnul OUTSIDER-ilor

Astazi nu ma voi referi la o persoana anume. Nu ma voi referi nici la rezultatele alegerilor si nici la urmarile acestora. 

In tura geroasa de ieri, fara nici un mijloc media cu care sa-mi ostoiesc gustul amar pe care l-am resimtit, si redat, in ultima postare, am avut inspiratia unei melodii, parca predestinata sa le sune in ureche a paguba arogantilor de tip "ciocu' mic, ca acu sintem noi la guvernare", asa cum timp de opt ani ne-au oripilat cu cat de frumosi erau ei cu "pusca si cureaua lata" (pacat de acest cantec).

Nu stiu daca autorul si interpretul ei s-au gandit ca, undeva, candva, hit-ul acesta va putea sluji de imn unor invinsi, dar mie tare mi-a placut, cel putin refrenul.

Iata-l:

FIECARE ZI FARA TINE
MA FACE SA MA SIMT DIN CE IN CE MAI BINE
O URMA DE PARFUM SI MULT-MULT PRAF PE DRUM
E TOT CE LASI IN URMA TA...

Iar parafrazat, acest hit merita sa le fie, ca o aducere aminte a ce au fost odata, imnul lor, al OUTSIDER-ilor:

N-am sa uit ca iti este greu,
Pe noi ne-ai dus cu presul mereu
Acum sa stii ca ARS-ul imi pare mult mai mare
ooo

Nu trece zi fara sa zambesc
Chiar credeai ca o sa te opresc
Ai vrut sa fiu alaturi de tine
Sa ma arzi si pe mine



Refren: Fiecare zi fara tine
Ma face sa ma simt din ce in ce mai bine
O urma de taciuni si mult-mult praf pe drum
E tot ce lasi in urma ta...



Nu am motive sa te regret
Prostia ta avea un pret prea concret
Sa stii ca o valoare mai mare are o floare

ooo 
Si nu te mint , n-are nici un rost
Cand te-am votat , am fost doar un prost
Credeam ca ai MAI MULTA ONOARE
Dar m-ai FRIPT foarte tare


Refren (x2)

O umila incercare.

Un comentariu:

  1. Am corectat ultima strofa, dupa o binemeritata odihna la caldura. Multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere