joi, 12 decembrie 2013

O completare strict necesara

„Lumea de mâine nu poate exista fără morală, fără credință și fără memorie.” - Regele Mihai I al Romaniei

Luat de valul "evenimentelor" si al gandurilor pe care, normal, le am ca orice om preocupat de ceva, am comis o eroare. Si pentru ca nu vreau sa fiu interpretat ca "unealta" a cuiva in manipulare si dezinformare dar mai ales pentru ca, revazand "momentul" care mi-a sugerat atunci gandurile, am putut recepta "mesajul" pana la final, m-am gandit ca acesta este modul cel mai corect de "corectare".

In treacat fie spus, m-a determinat sa caut reluarea acelui film biografic o alta emisiune de televiziune, unde am fost uimit sa descopar cum, sub stindardul celui care a condus cu intelepciune, tenacitate, fermitate si credinta una din Tarile Romane astazi, in plina campanie de globalizare prin descentralizare, concetatenii nostri din zona isi manifesta plenar si online dorinta de autonomie.
Acum, dupa cum aprecia si prezentatorul emisiunii respective (data si ea, in reluare) se pare ca au dreptate sustinatorii ideii. Pai de ce trebuie ei sa suporte toate "mascariile" democratiei originale mioritice care se tot impute din capitala? De ce sa se tot ploconeasca ei la usile cabinetelor inchise pentru popor dar primitoare pentru "clientela"? De ce ... etc. etc.?

Acesta este motivul pentru care astazi, depasind toate gandurile controversate si contrariate nascute din putregaiul postdecembrist care ne tot scufunda in mocirla iresponsabilitatii dar ridicata la rang de virtute de cei care, ocupand puterea asa cum s-a tot ocupat de aproape un sfert de veac adica prin miciuna,
ipocrizie si manipulare ne-au tot impins si ne directioneaza continuu spre o alarmanta realitate autodistructiva, mi-am impus sa fac acea corectie-completare strict necesara pentru ca semnalul de alarma transmis prin intermediul citatului amintit cu cateva postari in urma sa fie mai clar, mai relevant, mai demn de atentie.

Mentionand ca tot din memorie il redau si ca nu l-am gasit pe alte "surse", il prezint integral, asa cum a fost el rostit de unul din participantii la realizarea memorabilului film biografic (orice corectare este mai mult decat binevenita):

"Orice ai face, fa-ti poporul puternic. Daca-ti faci poporul puternic, nu conteaza daca vei fi cu el sau nu, VA DAINUI."

Necesara completare, nu?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu