marți, 14 octombrie 2014

Grotesc ... dar nu atat de!

„Cel ce n-are nici un merit invidiază întotdeauna meritele altora.”— Francis Bacon

Citatul de mai sus mi-a fost inspirat de un participant la talk-showul in desfasurare pe care-l urmaresc acum care, trecand peste "speta" ce "zguduie" nu numai media, ci tara intreaga, a dat o solutie extraordinara la acuzatia adusa aseara. Spunea domnia sa ca este mandru pentru ca premierul si-a servit tara, daca a fost ofiter acoperit, tocmai in perioada critica in care Romania facea toate dirigentele, sau "ordonantele" pentru aderarea la U.E (am redat doar din memorie).

Titlul mi-a fost sugerat de "miscarea" in sine, adica declaratia, care ne pune, ca tara si popor, intr-o culme absurda a ridicolului, minimizand apararea valorilor esentiale ale statului, siguranta si securitatea nationala. Caci trecand peste orice inseamna eludarea legii, lucruri incriminatorii la orice nivel si orice grad, principiile apararii Tarii includ inclusiv folosirea acestor metode de munca mai mult decat speciala, aspecte care s-au manifestat si se vor manifesta atata timp cat va exista aceasta organizare numita stat.

Aici mi se pare ca s-a produs un groaznic si grotesc cataclism. Sau cum s-o mai putea numi el, functie de reactiile viitoare pe care partenerii si "concurentii" nostri le vor etala pe esicherul politic mondial.

Dar grotescul cel mai "adanc" il gasesc in memoria scurta, foarte scurta a celor care apara o cauza pierduta, daca este sa punctez doar un aspect esential al activitatii de "intelligence", usor de gasit in toate bibliotecile si pe internet.
Eu nu il exprim ci il redau, prin copy-paste, asa cum l-am gasit pe net, in:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu