duminică, 19 octombrie 2014

Repaos ... dar nu pentru suflet

„Nu treptele succesului sunt importante, ci treptele împlinirii sufleteşti.” — Dan Puric

Poate parea paradoxal dar, raportandu-ma la citatul de la inceput, chiar asa este. Si o spun in cunostinta de cauza, ca cineva care a "implementat" experimentul pe propria-i persoana. O experienta deosebita, desi pentru unii pare a fi o ... ratare.

De aceea, astazi, fara a ma mai opri la alte "subtilitati" vreau sa las, spre meditare, una dintre treptele acestei impliniri.

1 (O cântare a treptelor. Un psalm al lui David.) Doamne, eu n-am o inimă îngâmfată, nici priviri trufaşe, nu mă îndeletnicesc cu lucruri prea mari şi prea înalte pentru mine.1 (Un psalm al lui David. O cantare a treptelor.) Doamne, nu s-a mandrit inima mea, nici nu s-au inaltat ochii mei, nici n-am umblat dupa lucruri mari, nici dupa lucruri mai presus de mine,
2 Dimpotrivă, sufletul îmi este liniştit şi potolit ca un copil înţărcat care stă lângă mama sa; da, sufletul meu este ca un copil înţărcat.2 Dimpotriva, mi-am smerit si mi-am domolit sufletul meu, ca un prunc intarcat de mama lui, ca rasplata a sufletului meu.
3 Pune-ţi nădejdea în Domnul, Israele, de acum şi până în veac!3 Sa nadajduiasca Israel in Domnul, de acum si pana in veac!
(http://www.ebible.ro/biblia/paralel/cornilescu-ortodoxa/psalmi/131)/

Mult succes celor care-si doresc aceasta implinire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu