duminică, 1 noiembrie 2015

Fara multe cuvinte

1 Cel ce stă sub ocrotirea Celui Preaînalt şi se odihneşte la umbra Celui atotputernic,1 (Un psalm al lui David.) Cel ce locuieste in ajutorul Celui Preainalt, intru acoperamantul Dumnezeului cerului se va salaslui.
2 zice despre Domnul: "El este locul meu de scăpare şi cetăţuia mea, Dumnezeul meu în care mă încred!"2 Va zice Domnului: "Sprijinitorul meu esti si scaparea mea; Dumnezeul meu, voi nadajdui spre Dansul".
3 Da, El te scapă de laţul vânătorului, de ciumă şi de pustiirile ei.3 Ca El te va izbavi din cursa vanatorilor si de cuvantul tulburator.
4 El te va acoperi cu penele Lui şi te vei ascunde sub aripile Lui. Căci scut şi pavăză este credincioşia Lui!4 Cu spatele te va umbri pe tine si sub aripile Lui vei nadajdui; ca o arma te va inconjura adevarul Lui.
5 Nu trebuie să te temi nici de groaza din timpul nopţii, nici de săgeata care zboară ziua,5 Nu te vei teme de frica de noapte, de sageata ce zboara ziua,
6 nici de ciuma care umblă în întuneric, nici de molima care bântuie ziua în amiaza mare.6 De lucrul ce umbla in intuneric, de molima ce bantuie intru amiaza.
7 O mie să cadă alături de tine, şi zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia.7 Cadea-vor dinspre latura ta o mie si zece mii de-a dreapta ta, dar de tine nu se vor apropia.
8 Doar vei privi cu ochii şi vei vedea răsplătirea celor răi.8 Insa cu ochii tai vei privi si rasplatirea pacatosilor vei vedea.
9 Pentru că zici: "Domnul este locul meu de adăpost!" şi faci din Cel Preaînalt turnul tău de scăpare,9 Pentru ca pe Domnul, nadejdea mea, pe Cel Preainalt L-ai pus scapare tie.
10 de aceea nicio nenorocire nu te va ajunge, nicio urgie nu se va apropia de cortul tău.10 Nu vor veni catre tine rele si bataie nu se va apropia de locasul tau.
11 Căci El va porunci îngerilor Săi să te păzească în toate căile tale;11 Ca ingerilor Sai va porunci pentru tine ca sa te pazeasca in toate caile tale.
12 şi ei te vor duce pe mâini, ca nu cumva să-ţi loveşti piciorul de vreo piatră.12 Pe maini te vor inalta ca nu cumva sa impiedici de piatra piciorul tau.
13 Vei păşi peste lei şi peste năpârci şi vei călca peste pui de lei şi peste şerpi. -13 Peste aspida si vasilisc vei pasi si vei calca peste leu si peste balaur.
14 "Fiindcă Mă iubeşte - zice Domnul - de aceea îl voi izbăvi; îl voi ocroti, căci cunoaşte Numele Meu.14 "Ca spre Mine a nadajduit si-l voi izbavi pe el, zice Domnul; il voi acoperi pe el ca a cunoscut numele Meu.
15 Când Mă va chema, îi voi răspunde; voi fi cu el în strâmtorare, îl voi izbăvi şi-l voi proslăvi.15 Striga-va catre Mine si-l voi auzi pe el; cu dansul sunt in necaz si-l voi scoate pe el si-l voi slavi.
16 Îl voi sătura cu viaţă lungă şi-i voi arăta mântuirea Mea."16 Cu lungime de zile il voi umple pe el, si-i voi arata lui mantuirea Mea".
(http://www.ebible.ro/biblia/paralel/cornilescu-ortodoxa/psalmi/91/)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu