joi, 15 mai 2014

Despre ... subiecte de reflectie

„Am învătat că un om n-are dreptul să-l privească pe un altul de sus decât atunci când trebuie să se aplece pentru a-l ajuta să se ridice.”— Gabriel Garcia Marquez

Cu siguranta ca am mai postat acest citat, dar nu am timp sa verific din cauza ... turei care abia asteapta sa-mi acapareze "unealta". Am fost "impins" spre el de un articol, citit tot pe mediafax.ro, poate nu prea interesant pentru unii (a primit doar vreo 780 like-uri) dar, zic eu, mai mult decat sugestiv si relevant pentru politicienii nostri redusi, conform analizei unui reputat politolog la "rolul de Catavencii Farfuridi" (http://www.dcnews.ro/parvulescu-politicienii-redu-i-la-rolul-de-ca-avencii-farfuridi_443417.html), in plina degringolada. Interna si internationala.
Fara nici un comentariu, redau doar un fragment "de soc" prin ineditul sau si sursa, permitandu-mi sa postez, pentru aceeasi relevanta, un banc care, in contextul incurcat in care inotam, spune totul.

Iata fragmentul: "
"Fost membru în guerrilla marxistă, preşedintele Uruguayului îşi donează 97% din salariu, conduce un Volkswagen Beetle din 1987, vinde flori împreună cu soţia sa în propria casă, o locuinţă modestă din Montevideo pe care nu a schimbat-o pentru palatul prezidenţial." (http://www.mediafax.ro/externe/cel-mai-sarac-presedinte-din-lume-isi-doneaza-97-la-suta-din-salariu-si-locuieste-intr-o-casa-modesta-nu-am-nevoie-de-multe-pentru-a-trai-video-12625844)

Bancul, care mi se pare ca si el a mai fost postat, suna cam asa:

" Intr-o gospodarie, o pisica fioroasa urmareste un soarece. Innebunit, micutul ajunge la gajd. Vaca il vede si-l intreaba:
- Ce s-a intamplat, soricelule?
- Ma urmareste pisica sa ma manance, raspunde fugarul.
- Ia stai ca te ajut eu, spune vaca si-i sugereaza sa se aseze sub coada ei.
Si cu doua "placinte" de balega il acopera.
Pisica, dupa miros, ajunge si ea in grajd.
- Ai vazut pe aici vreun soricel, vaco?
- Nu, ii raspunde vaca.
Uitandu-se mai atenta, cu ochii ei "vigilenti", pisica vede codita soricelului care ramasese afara din "ascunzatoare".
- Aaaa, deci nu e nimeni?
Si hat, prinde coada soricelului, il da de doua-trei ori prin paie si-l inghite.
Morala:
Nu toti cei care te baga in rahat iti vor raul!
Nu toti cei care te scot din rahat iti vor binele!
Daca te-ai bagat in rahat, baga-te sa nu te mai vezi!"

Interesante subiecte de reflectie, nu?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu