joi, 29 mai 2014

Despre ... sugestiv

„Aflați de la mine că românii acceptă toate suferințele, dar tot eu vă spun că ei nu vor accepta niciodată nedreptatea.” — Nicolae Titulescu

Cand am incheiat postarea de ieri cu unul din versurile "Glossei" eminesciene am omis, din pacate, esenta: "alte masti, aceeasi piesa", dar ce jalnica reprezentatie.

Si pentru ca nu vreau sa "intind" aceste ganduri mai mult decat se cuvine, caci e unanim recunoscut ca "ce e prea, mult strica", gandurile de astazi s-au concentrat pe un aspect care, asa cum reiese si din cugetarea marelui diplomat roman, ramane neacoperit, nedisecat si nedezbatut in media si nu numai.
Nedreptatea.

Ascultand toate zbaterile si dezbaterile autohtone si urmarind incrancenarea care s-a nascut dupa alegerile europarlamentare am "perceput", in "importanta speta a reasezarii" politicului mioritic un, mare gol, o mare ratare, o grava eroare: nimic despre popor, despre romanii obisnuiti care astepta ...

In orice caz, nu lamentari si prestatii actoricesti, asa cum s-a vazut in aceste zile.

Dat fiind aceasta stare de mizerie demonstrata, din plin, pe toate planurile si in toata media, m-am gandit ca pentru toate lucrurile nespuse si nefacute pentru popor, politicului nostru, ridicol si de tot rasu-plansu i se potrivesc, ca o manusa, versurile unui cantec la care am mai facut referire dar pe care nu-l pot exclude din "ecuatie". 
Trist este faptul ca, asa cum sunt redate ele, versurile, sunt la fel de relevante ca si starea deplorabila pe care o traversam, ca simplii cetateni, dar excelent de bine exploatata de toti cei care nu inteleg gravitatea nedreptatilor cu care ne "gratuleaza". 
Pentru conformitate, le redau prin copy-paste, permitandu-mi sa reflectez mai mult la ele, in tacere:



~Piesa ii gata Drago blonda
hei ce ploaie e afara

Daca v-au placut bufonii 
mai poftiti si ïn alta seara! ~
Versuri de la: http://www.versuri.ro/  Versuri "Pasarea Colibri - Cantecul bufonului"

Sugestiv titlu, sugestive versuri, sugestiv viitor nu?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu