duminică, 11 noiembrie 2012

In memoriam - pentru suflet


Timpul vietii ni-i scurt
Hai sa-l facem curat


Traiesc unii din furt
Alti doar din ce au dat

Sunt saraci si bogati
Lasi scuipa pe bravi
Voi ce-n luna zburati
Pâna la cer va urcati
Pe spinari de noi … sclavi.

Pe pamânt avem de toate
Si mai bune si mai rele,
bune – rele
Si închisori si libertate
Si am putea, si nu se poate
Si noroi si stele
Voi ce-n luna plecati
Cu ale noastre izbânzi
Nu uitati ca aveti frati
Pe planeta flamanzi
Pâinea lor o mâncati
Printre stele zburând
Voi degeaba zburati
Când cei subdezvoltati
Se târasc pe pamânt

Pe pamânt avem de toate
Si mai bune si mai rele,
bune – rele
Si închisori si libertate
Si am putea, si nu se poate
Si noroi si stele.
Lumea-i plina de rani
Si de doctori docenti
Si de masti si de vami
Si de mari inocenti.
Fiindca nasteti copii
Aparatii luptând

Doborâti monstrii vii,
Ce în veac de vecii
……… pe pamânt.

Pe pamânt avem de toate
Si mai bune si mai rele,
bune – rele
Si închisori si libertate
Si am putea, si nu se poate
Si noroi si stele
Între cei care trag
Si acei ce sunt trasi,
Nu e loc de vreun steag,
E o groapa de pasi.
Între ei sunt sudati,
Un strâmb ideal
Cum sunt bine legati
Condamnati un elan

Pe pamânt avem de toate
Si mai bune si mai rele,
bune – rele
Si închisori si libertate
Si am putea, si nu se poate
Si noroi si stele
Fii ai munci aveti
Naduseala pe piept
Cum sta nurca
Pe-al madamelor piept.
Uni iau alti fac
Uni dorm alti sunt
Între înger si drac,
Trage omul sarac
Înhamat la pamânt.

Pe pamânt avem de toate
Si mai bune si mai rele
bune – rele
Si închisori si libertate
Si am putea
Si nu se poate
Si ruina si cetate,
Genii mari si frunti tembele,
Vânt ce sta si vânt ce bate,
Si martiri dar si lichele,
Nedreptate si dreptate

Si-am putea si nu se poate
Si noroi si stele !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu