sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Ganduri la niste ... REVERSURI ale MEDALIILOR

Nu sunt misogin. Din contra, am o mare admiratie pentru fostele mele colege (si am avut destule, pe parcursul traseului meu profesional) si, in general, pentru "sexul slab" cum erau categorisite, in trecut, femeile.

Dar nu pot sa uit unul din bancurile care au circulat in "iepoca" si care ar putea fi luat in considerare atunci cand se analizeaza "speta scandalului sexual". Spun acest lucru deoarece majoritatea celor implicati sunt, probabil, la varsta cand au ascultat si ei bancul respectiv, l-au comentat si, foarte posibil, au vrut sa-l si puna in aplicare. 

Il redau, cum imi aduc aminte.

Se spune ca porumbita Pamela statea de vorba cu potaia Grivei. Porumbita, sus, pe cele mai inalte ramuri ale unui copac potaia, jos, intre ciulini.
Intreaba Grivei: "Porumbito, cum se face ca tu avansezi, te ridici tot mai sus ?"
Rapunde Pamela: "Cucurucucu la partid, cucurucucu la sindicat, uite-asa m-am ridicat. Dar tu, Grivei, cum se face de ramai tot jos ?"
Raspunde Grivei: "Pai eu, ham-ham la partid, ham-ham la sindicat, uite-asa m-am "ingropat"."

Ca nu este nici o legatura intre banc si ceea ce s-a intamplat in mult mediatizata speta MAI, nu este nici un dubiu.
Dar, stau si ma intreb, nu cumva bazandu-se pe unele practici ale trecutului, multi sefi nu au incercat decat "sa exploateze" o oferta care, de ce sa nu recunoastem, s-a practicat si, probabil, se mai practica ?
Tabloidele sunt pline de exemple actuale de ascensiune dupa alte tipare decat cele morale.

Ca si-au ales gresit "tinta" si ca au abuzat de functii, este la fel de clar ca si modalitatea cu care se incearca musamalizarea situatiei in sine.
Iar aceasta situatie poate fi reversul medaliei, intr-o "speta" care tine mai mult de onoare, principialitate, corectitudine.

La fel ca si un alt banc care se vehicula si pe care nu pot sa nu-l redau:

Se spune: "Cine nu munceste, nu greseste!"
Iar cine nu greseste, trebuie promovat (AVANSAT)!.
Deci, CINE NU MUNCESTE, TREBUIE PROMOVAT!

QED 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu