vineri, 30 august 2013

Ganduri ...simple si scurte

Nu permite ca opiniile celorlalți să devină realitatea ta.
Leslie C. “Les” Brown (născut la 17 februarie 1945) este un autor de literatură motivațională, fost politician de Ohio, DJ la radio și fostă gazdă a șoului de succes The Les Brown Show.

Gandurile de astazi sunt simple si scurte.

Simple, pentru ca s-au nascut dupa vizionarea a doua stiri cu "rezonanta" pentru evenimentul extern major care preocupa lumea intreaga: Siria.

"Marea Britanie nu se va alatura unei eventuale actiuni militare impotriva Siriei. O motiune pe aceasta tema a fost respinsa, ieri seara, de parlamentul britanic.", prezenta  http://a1.ro/news/extern/marea-britanie-nu-va-interveni-in-siria.html.

"România este un aliat şi un membru serios al comunităţii internaţionale democratice şi, în coordonare totală cu partenerii noştri, vom avea o poziţie foarte clară în acest sens", a declarat premierul la Mamaia, la finalul Comitetului Exucutiv National al PSD, conform 
http://ph-online.ro/stiri-nationale/victor-ponta-regimul-de-la-damasc-este-ilegitim-si-criminal

Scurte, pentru ca situatia data mi-a amintit de un banc, pe care incerc sa-l redau din memorie:
"Elefantul si puricele treceau pe un pod. Si cum podul se zguduia sub calcatura elefantului, puricele ii spune:
- Ce puternici suntem noi, nene elefantule!"

Mai mult ce pot spune? 
Ca meditand la ceea ce a fost si la ce, posibil, va fi, mi-am amintit de o frumoasa melodie pe care o cantam in anii tineretii. Si o mai cant si astazi:


Ranitul dintre linii


Cântăreţ: Mircea Bodolan
Poet: Demostene Botez

Refren
Na,na na na, na na na na na na,
Na na na na, na na. Na

Strofa întâi

Ce plumb mă leagă de pământ,
Ce greu mi-e trupul şi ce frânt,
Ce linişte-i în jur acum,
Mi-e viaţa numai fum.
Î-mi cad pe faţă fulgi de nea,
Ca pe un bulgăr de mormânt
Şi nu-i nici ploaie şi nici vânt,
Ce rece e pe faţa mea.

Refren

Strofa a doua

De unde-mi gură atât cobalt
Ce mult aş vrea să-mi fie cald
Să nu se audă nici un tun, 
Ce 'nalt e cerul şi ce bun.
Toate-s aproape şi departe
Şi parcă-s legănat de ape,
Cu ochii în eternitate,
Ce stranie singurătate.

Refren

Strofa a treia

Iar ninge tare şi mi-e frig,
Aş vrea să mă ridic să strig:
Cine-i alături şï mă cheamă,
Mamă, mamă!

Refren

Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu