joi, 5 septembrie 2013

Despre ... viata complicata

Nu judecați oamenii după cei cu care se adună. Și Iuda avea amici ireproșabili.Ernest Miller Hemingway 

Nimic nu poate compensa o pierdere umana si nici alina durerea ramasa. Ca suntem, sau nu, constienti de aceasta realitate o va demonstra viata care, vrem sau nu vrem, isi urmeaza cursul. 

Urmarind tot ce s-a intamplat acestei post-tragedii de septembrie (atat cat am putut urmari), poate ca o prolog la o sesiune parlamentara spre O TREZIRE LA REALITATE, dar si un semnal de alarma adresat TUTUROR PUTERILOR SEPARATE ALE STATULUI, mi-am dat seama cat de neajutorati suntem in contact cu aceasta complicata viata. 

Speta inca in dezbatere mi-a amintit ca, de fapt, tot ceea ce se intampla pe aceste plaiuri mioritice reprezinta tributul platit libertatii prost intelese si prost implementate sau, mai pe scurt, HAOSULUI.

Caci ce altceva poate insemna cotidianul pe care trebuie sa-l suportam noi, simplii cetateni, decat HAOS.
Pentru exemplificare, redau, prin copy-paste, doar o parte din versurile unui cantec indragit al unui actor, la fel de indragit, Motu' Pittis:

"Si plec la plimbare,
N-am nimica de mancare,
Goale vase si goale pahare.
Gauri in talpi, pun picioru-n pamant,
La munca nu merg, ca nici slujbe nu sunt.
Impozitul creste iar,
Ce viata complicata am!"(http://www.bestmusic.ro/pasarea-colibri/viata-complicata)

Ne-am dorit asa ceva atunci cand ne-am unit sub sloganul "azi in Timisoara, 
maine-n toata tara!" ? Cu siguranta nu. 
Din pacate nu a depins de noi ci de CEI care, asemeni personajelor din  citatul   de inceput, ne-au manipulat in interesul LOR propriu (si a stapanilor lor), ca   niste adevarati urmasi ai propagandistilor care, tocmai, fusesera desfiintati.

Si asa, ne-am trezit cu toate "binecuvantarile occidentale" (a se intelege belele, racile, orori) bine ascunse sub masca democratiei si cu "ajutorul dezinteresat"al celor mai interesati profitori post-comunism. Si, mai ales, cu o sumedenie 
intreaga de impuneri in respectarea celor mai "neasteptate drepturi".

Mai putin respectarea DREPTULUI UMAN SI CON-STITUTIONAL DE A AVEA UN TRAI DECENT.

Restul e arhicunoscut. Si este o istorie. Pe care un copil traumatizat, de 6 ani, 
si familie sa devastata nu o vor uita niciodata. Indiferent de ce "reparatii" vor 
urma mai devreme sau mai tarziu.

Adevarata viata complicata! 



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu