sâmbătă, 1 februarie 2014

Despre ... oprire

”Trebuie să reţii că tot ceea ce se întâmplă înăuntrul tău este mult mai important decât ceea ce se întâmplă în exterior.” 
John C. Maxwell - cel mai respectat leader mondial in leadership

Am inceput luna a doua a anului in curs dupa o scurta pauza. Nu pentru ca am intrat in pana de subiecte sau ca m-a influentat ceva in nefirescul politicului mioritic care, cu siguranta, cat va mai exista "hara" aceasta dintre palate ne va face anul un calvar.

Nu. Niste analize nu au iesit asa cum trebuie si, pus pe ganduri de ceea ce poate sa-mi rezerve viitorul, m-am oprit putin pentru a ma introspecta mai ales ca, dupa cum mi-am dat seama din ultimele "sageti de coabitare", nimic nu este nou pe aceste plaiuri si nici nu se va schimba nimic. Indiferent de "miscarile de trupe" ( adica defectari sau migratii politice) facute cu dedicatie din prea multa dragoste pentru ..

Asa am gasit citatul de mai sus, foarte interesant si care corespunde din plin unor alte invataturi pe care m-am hotarat, atat cat voi mai avea timp, sa le traiesc, implinesc si promovez cat voi putea de mult. Macar pentru meditatia introspectiva a fiecaruia dintre noi.
Alaturi de acesta am gasit unul si mai important pentru clasa nostra politica, plina de tot ce nu s-a reusit a fi eliminat postdecembrist, dupa "eliminarea" fizica si reala a celui socotit "cel mai rau", cand de fapt se pare ca a fost un "dulce copil" fata de ceea ce ni se intampla aici si acum. Il redau, tot prin copy-paste, din aceeasi sursa http://www.citatecelebre.net/search/John Maxwell, cu speranta ca cineva va invata din el:
"Puterea este un adevărat test al caracterului. În mâinile unei persoane integre este un beneficiu enorm, în mâinile unui tiran ea dă naștere unei enorme distrugeri."

In aceasta stare, fiind, m-am gandit ca cel mai bine este sa ma opresc. Nu pentru a-mi bloca gandurile. Asa cum spuneam si anterior, sper sa nepoteii mei sa poata gasi si ei cateva idei bune in ceea ce am incercat sa "incurc" si eu pe aici.

Am gasit o motivatie mult mai puternica, mai provocatoare si, in acelasi timp, mai linistitoare pentru astazi, maine sau ... cand va fi:


Psalmii 46 (http://www.bibleserver.com/text/NTR/Psalmi46)
Pentru dirijor. Al korahiţilor. De cântat în alamot. Un cântec.

1.Dumnezeu este adăpostul şi tăria noastră, un ajutor Care nu lipseşte niciodată în necaz!
2 De aceea nu ne temem, chiar dacă s-ar clătina pământul şi s-ar zgudui munţii în inima mărilor,
3 chiar dacă i-ar vui şi i-ar fierbe apele şi s-ar ridica până acolo, încât să se cutremure munţii! Sela
4 Este un râu ale cărui izvoare înveselesc cetatea lui Dumnezeu, Locul Sfânt al locuinţelor Celui Preaînalt.
5 Câtă vreme este Dumnezeu în mijlocul ei, nu se clatină; Dumnezeu îi vine în ajutor la fiecare revărsat la zorilor.
6 Neamurile strigă, regatele se clatină, la glasul Lui chiar şi pământul se topeşte.
7 Domnul Oştirilor este cu noi, Dumnezeul lui Iacov este întăritura noastră! Sela
8 Veniţi şi priviţi lucrările Domnului, prin care El a pustiit pământul!
9 El opreşte războaiele până la capătul lumii, zdrobeşte arcul, rupe lancea şi arde în foc carele2.
10 „Opriţi-vă şi recunoaşteţi că Eu sunt Dumnezeu, că sunt înălţat peste neamuri, că sunt înălţat peste pământ!“
11 Domnul Oştirilor este cu noi, Dumnezeul lui Iacov este întăritura noastră! Sela


Nu stiu cata importanta are pentru altii aceasta oprire, dar pentru mine a fost, este si va fi esentiala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu