Dupa o luna de "activitate" pe blog, timp in care, asa cum ma exprimam si cu alte ocazii, am incercat sa-mi prezint gandurile, fara prejudecati si fara partinire, sunt intr-o mare dilema. Nu pentru ca nu as sti ce sa fac, ci pentru simplul motiv ca totul pare intrat, deja, intr-un perpetuu montagne russe, o joaca naiva dar periculoasa cu urmari imprevizibile, dar totusi asteptate.
Sa ma explic
Societatea romaneasca, asa cum este ea, isi continua activitatea. Zilele sunt la fel, cu mariri de preturi care nu tin cont de cursul euro, cu "afaceri si caderi financiare in lumea capitalului" (extind putin si vreau sa spun ca lucrarea cu acelasi titlu a fost, si probabil este, una din cele mai "rafinate' descrieri ale timpului dezbatut), cu vanzari si cumparari in toate domeniile, cu jocuri de noroc care aduc mari bucurii, dar si dezastre, cu polemici politice de tot felul, cu stiri si evenimente mai mult sau mai putin interesante. Se lanseaza slagare si trupe dar se si inchid centre si institutii de cultura, se dezbat proiecte se salvare a mediului dar seceta si incendiile ne pustiesc zeci de hectare. Se pleaca in concediu si se incepe munca (cine o are), se face trafic cu tigari, dar se si distrug "retele" ale lumii interlope.Se scriu carti, dar se distrug suflete, se divorteaza si se oficiaza casatorii, se fac apeluri la ajutoare umanitare dar se si arunca bani (pentru ca s-au castigat cinstit, nu-i asa) pe masini "de fite" cu care se comit accidente teribile, din ce in ce mai grave.
Daca am sintetiza toate acestea si le-am aduga pe cele nespuse (mai ales din plan politic), am putea concluziona in felul urmator: SOCIETATEA ROMANEASCA TRAIESTE INTRE AGONIE SI EXTAZ.
Si acum, sa revin la dilema mea.
Dilema priveste politicul, cu tot noroiul pe care l-a creat DOAR in aceasta luna, cu toata ZBATERA disperata pentru o rezolvare POZITIVA sau NEGATIVA a unei spete suspendate, cu toata AGONIA sau EXTAZUL care se rasfrange peste un popor mai debusolat si mai manipulat ca oricand.
Din partea puterii, initiatoarea unor masuri "de asanare politica" si de "eradicare" a raului avem parte de multe, multe BALBE. Folosesc acest termen pentru a-i trezi pe cei in cauza: din cate cunoastem, teoretic, "balbele" sunt acele gafe, prostioare, perle facute din neatentie dar care sunt sanctionate ca atare. In media, pe bloguri sau chiar in statele de plata. Simplu.
Balbele politice, din pacate intrec domeniul analizat si poarta dupa ele mai mult decat o simpla ridiculizare carcotasa (cateodata). Poarta in ele responsabilitatea unor destine umane, unde diferenta intre EXTAZ si AGONIE poati fi mortala.
Opozitia, speculand toate aceste balbe, le foloseste cu o dibacie smechereasca in tot felul de "SMENURI" cu sorginte bisnitareasca, dar exemplar transpuse, de persoane versate, intr-o lupta dezonoranta si total lipsita de transparenta si fair play-ul caracteristice unei democratii autentice. Acceptand butonarea telecomenzii doar de cateva persoane "avizate" (daca nu de UNA SINGURA), opozitia isi urmareste scopul cu asiduitate, asa cum un rapitor isi urmareste prada pana la "executia finala"
Intre aceste doua componente ale vietii politice romanesti s-a nascut, din pacate si nefericire pentru cei multi, o intrecere gen PACANELE (daca nu cunoasteti termenul, gasiti toate detaliile pe Internet), fara reguli sau principii, fara cavalerism sau responsabilitate ci haotic si necivilizat, gen "CARE PE CARE".Adunate in jurul aparatului, atat puterea cat si opozitia, se uita hipnotizate la roata norocului care, cred ele, se invarte pentru ADUCEREA marelui pot in "curtea" fiecaruia. Maneta este atacata cu virulenta, iar amanarea castigului naste pasiuni din cele ma diverse si mai diabolice.
In tot acest circ ridicul si total antipopular si anticonstitutional dilema mea ramane aceeasi : Care este castigul poporului ?
Actualmente publicitatea de exterior prezinta in sine un instrument ideal de marketing si este utilizata in scopul promovarii produselor sau serviciilor pe piata.
RăspundețiȘtergereMultitudinea de modalitati moderne de prezentare a publicitatii transforma procesul de elaborare si creare a publicitatii intr-un proces de creatie.
Nu mai este un secret faptul ca cu cit publicitatea facuta de noi este mai interesanta, mai creativa si mai amuzanta, cu atit mai multa atentie i se va acorda.
Productia poligrafica (imprimata) reprezinta una din cele mai rezultative si accesibile forme de publicitate si se caracterizeaza printr-un pret destul de mic.
Clientii dumneavoastra doresc sa aiba in posesia lor foi volante, buclete, cataloage cu descrierea serviciilor prestate sau a productiei Dumneavoastra.
publicitate de exterior, poligrafie, decor, imprimare in format mare, stampile
http://somersbi.md
Din pacate nu dispun de mijloace materiale pentru a-mi face o asemenea publicitate. Daca doriti sa folositi materialele de pe blog, astept un mesaj pe adresa de mail:
Ștergerecorneliu_grosu@yahoo.com
Va multumesc.