marți, 21 august 2012

Rusine, numele tau este C.C.R.

Nu am cuvinte sa ma pronunt. Si nu am banii necesari sa pot pleca la Bucuresti. Nici macar nu am bani sa-mi repar pc-ul care, parca, anticipand deznodamantul de azi, s-a defectat (noroc ca am vecini cu inima buna).
Am in schimb dorinta sa aduc in atentia celor care-mi citesc aceste randuri cateva versuri, dragi noua, celor ce ne spunem romani adevarati si nu tinem cont de recomandarile SUA si UE (apropo, mai crede cineva ca SUA este o democratie ?), ca imn pentru TOT CE VA URMA DE ACUM INCOLO:

PE-AL NOSTRU STEAG E SCRIS UNIRE 


Pe-al nostru steag e scris unire,
Unire-n cuget și simțiri
Și sub măreața lui umbrire
Vom înfrunta orice loviri.
Acel ce-n luptă grea se teme
Ce singur e rătăcitor,
Iar noi uniți în orice vreme
Vom fi, vom fi învingători.
Am înarmat a noastră mînă
Ca să păzim un scump pămînt,
Dreptatea e a lui stăpînă,
Iar domn e adevărul sfînt.
Și-n cartea veșniciei scrie
Că țări și neamuri vor pieri,
Dar mîndra noastră Românie
Etern, etern va înflori.
Învingători cu verde laur
Noi fruntea nu ne-o-mpodobim
Nici scumpele grămezi de aur
Drept răsplătire nu dorim.
Știind că-n viața trecătoare
Eterne fapte-am împlinit
Și chinul morții-ngrozitoare
Bogat, bogat e răsplătit.

Desi melodia compusa de marele Ciprian Porumbescu este, momentan, imnul ALBANIEI (oare de ce dragi patrioti romani?), cred ca poate fi cantat, de toti romanii, oriunde ne-am afla noi.

Cat despre votul din CCR, asa cum scriam si alta data, EXISTA UN DUMNEZEU, care-i va judeca, cu siguranta, pe fiecare dintre cei ce si-au batut joc de vointa poporului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu