joi, 23 august 2012

Libertatea Constitutionala intre TROC si VOINTA POPULARA

Nu este nimic mai dificil decat sa scrii sun impulsul handicapului tehnico-material si al grabei. Asa mi se intampla de cateva zile, de cand nu-mi mai pot folosi pc-ul si apelez ba la un vecin, ba la altul.
Norocul meu este ca nu trebuie sa dau nimic in schimb. Suntem vecini care COABITAM in cele mai bune relatii si nu trebuie sa existe intre noi ABSOLUT NIMIC care sa ne asemenea cu DEZASTRUL NATIONAL ROMANESC, pe care l-am vazut in aceste ultime doua zile.
Si nu poti comenta altfel situatia creata de C.S.M.-ul si, extrapolata de U.S.L.

Ca sa fiu scurt si foarte clar: am invatat in aceste doua zile ce mare poate fi INDIFERENTA fata de VOINTA POPORULUI si in ce conyext intern incercam sa supravietuim.

La obiect, modul cum C.C.R.-ul a manipulat UN JUDECATOR (daca nu chiar doi) dator vandut regimului care i-a albit CV-ul, coroborat cu atitudinea duplicitara si total aservita a C.S.M.-ului au demonstrat, inclusiv pentru cei mai putin intiati in ASTA MANIPULARII, cat de profund este implicat APARATUL DE STAT destinat APARARII INTERESULUI POPORULUI in salvarea si RESTAURAREA presedintelui dublu suspendat.
Trocul abject afisat astazi: FACEM CVORUM PENTRU DNA PIVNICERU cotra CVORUMULUI pentru reinscaunarea presedintelui suspendat a demonstrat, daca mai era nevoie, bataia de joc cu care este tratat poporul roman.

Daca situatia ar fi venit din partea oficialilor americani sau vest-europeni, sa spunem ca mai puteam inghiti mizeria si batjocura: la cat de slabi ne-am manifestat pana acum in A NE APARA DEMNITATEA SI MANDRIA NATIONALA, nu putem decat sa-i copiem pe cei mari cand, zeflemisti, ne persifleaza: NO COMMENT ( si aici trebuie sa fac o paranteza. Nu pentru a ma scuza, ci pentru a-mi arata indignarea fata de toti cei care POT dar NU VOR sa-si sustina votul din 29 iulie: nu am posibilitatea materiala dar, asa cum am mai repetat, sunt alaturi de toti cei prezenti in Piata LIBERTATII din Bucuresti si oriunde se va milita pentru adevar si pemtru demisia celui care a manevrat si manipulat tot sistemul democratic si constitutional national).

Da, situatia creata apartine celor care, PLATITI DIN BANII NOSTRI, AI CONTRIBUABILILOR, si-au batut joc de noi SI DE VOTUL NOSTRU CONSTITUTIONAL.

Dar daca, stimabili si "onorabili" domni si doamne indiferenti la REALITATEA CONSTITUTIONALA a rezultatului referendumului, IN PERSPECTIVA ALEGERILOR GENERALE  de la sfarsitul anului, SE VA DEMONSTRA CA SUNTEM, intr-adevar, IN TOTAL 19 milioane si ceva, din care CU DREPT DE VOT doar ceva mai mult de 16 milioane si jumatate, ce veti face ?
VETI REVENI ASUPRA HOTARARII INVALIDARII REFERENDUMULUI ?

Aceasta intrebare s-ar cuveni pusa atat ADMINISTRATIEI S.U.A. cat si presedintiei U.E.
Caci daca este TROC, atunci sa-l ducem pana la capat, atat INTERN cat si EXTERN.
 Nu de alta, dar noi, INCA,
Avem o tara. Si-o datorie
Si-o misiune de lupta de-ndeplinit. 
Dusmanii tarii si ei sa stie. 
Ca suntem piatra de granit".

Nota: imi cer scuze pentru greselile de redactare sau de exprimare. Totul este sub imperativul timpului, caci oricat ar fi de buni vecinii, nu pot abuza de timpul si casa lor. EU SUNT UN OM DE ONOARE.
De aceea nici nu mai pot sa imbunatatesc sau sa verific textul.
Multumesc pentru intelegere! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu